Wednesday, July 8, 2009

Adobe Photoshop CS2; Editing





Entah la semenjak 2mnjak ni aku mcm xda mood nk pgg cmera...
aku pn x tau asal, mgkin ada bnda yg aku wat silap bsr...
gila aku x leh trima ksilapan 2...
aku rs mcm drop gle...
tapi byk pepatah berkata 'blajar dari ksilapan'
yup that rite but salah aku ni aku rs x leh dimaafkan....
aku bkn smbody pn.... so kbnyakan hasil pic aku, mghasil kn smpah yg layak dibuang je.
kadang2 aku pk yg photography ni wat aku gaduh ng mmbr2....
cuba klu aku xda cmera...??? msti x gduh... btol x???
ntah la???? aku pn xda jwapan ny....
kadang2 aku pk yg aku ni byk tolong org, tapi ble aku mntak tolong kat dorg ln plak jd...
aku plak yg jd serba salah ng keadaan mcm ni...
cuba klu aku xda cmera...??? jd x bnda ni???
hati aku plak berkata2, ib ko tolak je la body ko... mgkn photography ni bkn dunia ko...
that why aku rs aku ptt let go je body aku....
hahaha... aku pn xtau.... mcm2 msalah timbul... so skrang aku byk abis mase kat editing..
kadang2 smpai pagi... so ni la hasil ny....
yg aku rs layak di buang kot....
ntah la.... berserah kepada nasib..


10 comments:

  1. olorholorhhlorh manje nyee..aku sentiasa support hasil keje ko broo ko bkin bkan xboek sume boekk..huuuhu..good luck!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha thankx bro atas pujian n support...
    tp 2 yg aku rs... ng pk2....
    huhu... pe2 pn thankx sgt;)

    ReplyDelete
  3. eee...
    pehal anak mummy sorg neh?
    ape cer smpai nk tolak2 body nie?
    smpai gado2 gan membe nie?
    hhahah...
    gile kusut la ko ib...
    lek2 la...
    kalau de bende buruk,
    jgn salahkan bende lain dowl..
    photography la..
    ape la..
    salahkan diri sndri..
    sebab xleh manage kawan gan photograhy nie..
    so blaja dr silap...
    blaja jaga dua2...
    blaja buat silap..
    dan blaja sayang kawan..
    mane de manusia perfect...
    aku pown lagi la cm sial..
    wakakaka....
    tapi pape puwn...
    kalau need help...
    henset aku sentiasa on tok ko dowl!!!
    :)

    ReplyDelete
  4. hahaha...
    thankx bro....
    sgt mgharga pndapat ko;)))

    ReplyDelete
  5. first one ngn second one smart;
    third one; - muka mcm mbr;
    ;))

    ReplyDelete
  6. eh abang pakai adobe PS CS 2 ke?

    ReplyDelete
  7. to TheQuiXotic; huhu thankx for the first and cecond pic... third one x lawa eh... hehehe just kiding... mmbr u sape eh??;)))

    ReplyDelete
  8. bg aku, stiap hasil gmbar ada nilai tersendiri, so give up.. kau ada bakat.

    ReplyDelete